2010年8月11日 星期三

港女 Kitty


 2 姑媽飛去探 Mia 大表姐 , Curious n Biscuit 要好好招呼 Kitty 表妹 , 一晚咁多 !




Kitty 變身 Amina 留意中段 ....




 


20 則留言:

  1. 唉丫, 我兩個契仔比新抱仔吓, 陰功囉.... 點解咁架....

    回覆刪除
  2. 肥餅, 發少, {Leave her alone la}, wakakaka 肥餅, 你係咁話告佢, 真係笑爆嘴呢

    回覆刪除
  3. 點解第二條片, 去到41秒就停咗架

    回覆刪除
  4. 做乜成龍加洪金寶一齊蝦個弱質女子架!!

    回覆刪除
  5. 餅少、發少唔好“烚”Kitty表妹啦

    回覆刪除
  6. 餅少,你告佢要有上司批准架WOR~~XD

    回覆刪除
  7. 兩位少爺.......比 kitty 下....不過最精都是肥餅...一路點發少打 kitty....

    回覆刪除
  8. 嘿..kitty仲吾報仇..上次搶佢飯碗..今次奬您一把, 算無數!

    回覆刪除
  9. 笑史我 ............................... 我真係每日入呢到笑飽出返去

    回覆刪除
  10. Laughing and Ying Ying2010年8月12日 中午12:09

    嘩, 我都嚇一跳, 咁鬼惡既kitty小姐

    回覆刪除
  11. KITTY 真係一D 都唔怕陌生喎!!!!!!!!

    回覆刪除
  12. 算啦~你告唔入架喇~~

    回覆刪除
  13. kitty個句"i wanna go"好好笑~haha

    回覆刪除
  14. 真係有大哥風格嘞!

    回覆刪除
  15. 算啦,告唔入呢條港女架,當俾鬼“責”

    回覆刪除
  16. 真係Amina呀! 拉佢啦!

    回覆刪除
  17. 餅媽點解無得.........睇落去...

    回覆刪除
  18. 我見到餅餅飛機耳

    回覆刪除