2010年8月25日 星期三

交差


Thomas 小表弟 order 嘅 Blue 超人 , 今日終於買到個大 size ! 即日寄去添 ....






咸蛋超家族過百件 , 真係分唔出邊個打邊個 ?







爹爹忍唔住收多件唔知幾多奶 ---- 定焦鏡


18 則留言:

  1. 嘩... 又買... 下面個咸旦超人好似係帝拿, 不過要見真身至分得清...

    回覆刪除
  2. 餅媽, 你比餅爸接咁多奶入門, 你小心地位不穩喎

    回覆刪除
  3. 鹹蛋超人,好細個果陣睇過,由於太細,而家無乜印象添!大個咗就無興趣睇lu !

    回覆刪除
  4. 你寄出去個超人頂帽係咪好似消防帽咁架, 如果係就岩啦.

    回覆刪除
  5. 唔緊要唔使急住買, 中意咸旦超人其實好多款都中意架, 因為實在宜家好多都係blue.... ultraman Nexus 都係blue 丫, 所以等佢見到個咸旦再問佢啦.

    回覆刪除
  6. 睇真d第一個係ultraman Gene喎, 都係blue series 其中一個...

    回覆刪除
  7. 呢個我都唔識喎..

    回覆刪除
  8. 餅餅好似又靚仔咗~~

    回覆刪除

  9. 對眼又大又圓,好靚仔!

    回覆刪除
  10. haha,我都唔識分,只知佢地係咸旦超人...

    回覆刪除
  11. 牛牛米米の有個貓天地2010年8月26日 下午4:16

    你地又買左鏡 我都買左機, 初學者

    回覆刪除
  12. 真係上鏡喎!啜啖先啦!  EE又借機抽水!!!

    回覆刪除
  13. 我最鐘意定焦,但要自己就位囉!

    回覆刪除
  14. 超多人, 我都唔識分

    回覆刪除
  15. 小妹也不識得分..可能不好此物..

    回覆刪除
  16. 禾剩係識咸蛋咋

    回覆刪除