2010年8月26日 星期四

劉華勁敵






12 則留言:

  1. 發少, 今天有打雷咩

    回覆刪除
  2. Bo哥哥: 細佬我都好驚行雷架.

    回覆刪除
  3. BO哥哥: 細佬, 我屋企冇床下底架, 我哩係梳化底囉, 都好安全架....

    回覆刪除
  4. 是否鬼節當晚,果晚行雷閃電,好恐怖!我都怕!所以發少是很正常的。

    回覆刪除
  5. 發少..吾洗驚...叫餅少抱抱囉

    回覆刪除
  6. 貓地真係好驚行雷呀~

    回覆刪除
  7. 過嚟EE到啦,我屋企D雷聲細D!

    回覆刪除

  8. 發少唔洗驚, E E 返!

    回覆刪除
  9. 發少叫肥餅講故仔過你聽啦~

    回覆刪除
  10. 今次肥餅叻d勒!

    回覆刪除
  11. ......發少......唔洗驚....
    當日有打雷......

    回覆刪除