2010年8月17日 星期二

擦牙初體驗

Curious 第一次擦牙 , 乖唔乖 ?


好似 O 喎 ?


18 則留言:

  1. 嘩... 你咁難為我契仔丫, 唔好咁啦, 佢唔中意.... oh... no..... 買d啫哩比佢刷算啦....

    回覆刪除
  2. 禾d貓都無刷牙,巧難叫貓地合作架!

    回覆刪除
  3. 發少都好叻喎,比著我啲貓,一早都唔知走咗去邊~

    回覆刪除
  4. 好難用工具幫貓刷牙架..直接用手指幫牠們擦容易d..
     

    回覆刪除
  5. 禾冇做呢家野好耐囉。主子邊肯開個口比你擦呀,算把啦
    肥餅,你去咗邊?係咪做咗躲躲貓 老虎魚蝦蟹都唔出黎架啦

    回覆刪除
  6. O 喎)))))))))))))))))好乖!

    回覆刪除
  7. 佢都唔係太反抗咋wo~

    回覆刪除
  8. 我同兩貓擦牙,都係要找個死角位,等佢地無得走呢!哈哈。

    回覆刪除
  9. 我掂下我家小姐個口咋, 佢就已經發爛 ! Curious 真係好叻叻呀 !

    回覆刪除
  10. 咁大個先梨玩刷牙 ,佢都算乖噃,刷到通瞼都係...

    回覆刪除
  11. 冇爪死你算走運

    回覆刪除
  12. 佢唔喜歡喎.....

    回覆刪除
  13. 我用刷牙紙,不過阿旺用陰力把口緊閉,現在只可以刷門牙,幸運的也可以刷到一兩隻大牙。

    回覆刪除
  14. 我用噴霧及牙GEL的!因為一開布甸個口,佢好快就咬落黎,而且左擰擰,右擰擰,真係好難刷!

    回覆刪除
  15. 叫得好淒凉

    回覆刪除
  16. 嘩,你咁叫擦咗? 咪玩啦! 我用gel架,方便D!

    回覆刪除