2010年8月15日 星期日

鄉下婆







睇公仔以為係有機即食貓草 , 望吓 d 雞腸先知 , 原來係有機肥料 with 貓草種子 , 所以倒出黎係泥 !



27 則留言:

  1. 等下啦~~呀娘會努力種架喇~

    回覆刪除
  2. 噢... 未種好丫.... 契仔過黎契媽度, 契媽請你食芝士好過啦.

    回覆刪除
  3. 咁就快啲種比佢哋食啦

    回覆刪除
  4. 好彩無食到...wakaka...阿仔醒目呀...

    回覆刪除
  5. 2位少爺仔有排等囉

    回覆刪除
  6. 哈~咁等下1先啦,種好先有得食

    回覆刪除
  7. HAHAHA))))))又幾好笑喎!!!!!!!!!!!!
    我金金好喜歡食架!

    回覆刪除
  8. 乖仔,等几日先食啦

    回覆刪除
  9. 你有冇攪錯呀!!! 咪種,仲叫兩兄弟食泥,真係要打呀!

    回覆刪除

  10. 好彩無食到 , 唔係成口泥 …… 我試過買盒貓草種子回來種 , 我將 D 種子放係 D 泥上面 , 原來係埋係入面的 , 不過都生到貓草出來 . 真係奇呢 .

    回覆刪除
  11. 多謝你送比甘太的那間藍色屋呀 , 我本想問係邊到買 , 甘太話 DADA 唔玩 , 佢將會轉送比我 . 點到多謝你呀 .

    回覆刪除
  12. 妳巧陰毒呀,比肥料d貓貓食!!妳嫌肥餅唔夠肥牙??

    回覆刪除
  13. 你都係一片苦心啫,  可以話係愛仔心切, 所以一時買錯啫!!

    回覆刪除
  14. 餅媽好少咁失策 我種起有現成貓草過來我家食

    回覆刪除
  15. 我睇到見你開出黎倒俾佢食那張相已好奇怪~~

    回覆刪除
  16. 種子都咁香...........種完實肯用既..........

    回覆刪除
  17. 好彩你啲仔smart啫!

    回覆刪除
  18. 發少個句"食左命都冇".......笑屎我

    回覆刪除