2010年8月31日 星期二

懷舊點心






 


19 則留言:

  1. 好差咩? 餅仔有冇去試味丫.

    回覆刪除
  2. 啲點心好唔得定services唔掂 ?

    回覆刪除
  3. 我都好似好耐之前去飲過一次,麻麻地咁啫

    回覆刪除
  4. 其實美心都係推點心車架喎!

    回覆刪除
  5. 俾妳引到我又想去飲茶、食點心o忝

    回覆刪除
  6. 我家附近都有懷舊的酒家。

    回覆刪除
  7. 嘩!用銀器茶具又真係好少見。。。一定唔係我個年代 !嘻嘻!

    回覆刪除
  8. 重有好多....春蛋燒賣最正

    回覆刪除
  9. 翠园之中荃湾果间麻麻地

    回覆刪除
  10. 哦! 要去試吓先...不過在新界總有推車出來...小妹喜歡..

    回覆刪除
  11. 大包整多兩籠

    回覆刪除
  12. 呢間光猛D WOR~我前排去荃灣荃新天地的翠園,個裝修好暗!

    回覆刪除
  13. 又好似幾得意喎,而家真係好少有推點心車既酒樓了,我都想去試下

    回覆刪除
  14. The restaurant opposite Pacific Place at Admiralty also got dim dum in trolleys

    回覆刪除
  15. 好耐冇去過lu, 不過唔可以訂位架!

    回覆刪除
  16. 有無" MOM 春蛋燒賣"?

    回覆刪除