2010年8月3日 星期二

發少私貓花園









Ps : 各位上述植物 , 阿娘巳核對過 , 對貓無害 ! 亦有幸 Curious n Biscuit 唔咬植物 , 淨係咬阿娘隻手 !


23 則留言:

  1. 餅少會吾會食私家花園..d花架?

    回覆刪除
  2. 小霸王趙家發趙家富2010年8月3日 晚上11:16

    有冇攪錯 ??? 甘太 , 契媽 , 小妹變左心 , 過了 11 pm 出爐時間咁耐 , 都冇人爭第 1 ?????

    回覆刪除
  3. 有無睇在下早陣子轉載既「去甲醛10大植物高手」呀?!種多d植物係好架,不過小心d貓會食........

    回覆刪除
  4. 肥餅, 叫亞娘買塊巴蕉葉過你啦, 夠大塊, 實遮哂你架
    肥餅, 發少 : 放心啦, Panda媽冇變咗心, 因為食完飯番歸, 做吓家務, 兼近排學人追吓電視劇咁, 所以咪遲咗入黎囉, 錫番吓

    回覆刪除
  5. 我個broadband唔夠brand嘛.... 我好勤力温緊書丫.... 發仔, 我係女黎架, 點放情花毒比你阿娘丫, 放比你差唔多...

    回覆刪除
  6. 呢個窗台種花一流呢!   貓貓咁乖唔搞~~

    回覆刪除
  7. Beautiful flower

    回覆刪除
  8. 要買多啲花..........遮埋餅餅先得o架.........

    回覆刪除
  9. 餅餅又幾乖喎,知道啲花唔搞得……淨係咬媽媽隻手

    回覆刪除
  10. Curious n Biscuit 唔咬植物 ,好乖! 我金金咬架!

    回覆刪除
  11. 兩個咁識咬,淨係咬呀娘隻手~~

    回覆刪除
  12. 遮唔遮到餅少個大pat pat o架

    回覆刪除
  13. 有個花園仔又幾好喎!

    回覆刪除

  14. 如果我公司種呢啲植物,
    花珠實日日同我掃場啫~

    回覆刪除
  15. 哇哈哈..我持續攞第一呀!!!!

    回覆刪除
  16. 餅媽 “黃金葛” 對貓都好似唔係咁好㗎

    回覆刪除
  17. 呢個位一流呢!!!

    回覆刪除
  18. 兩位少爺..是愛花之貓....

    回覆刪除
  19. 牛牛米米の有個貓天地2010年8月4日 晚上8:37

    咁多花花,好令啊

    回覆刪除
  20. 未出卜 ? 餅仔發少罷工?

    回覆刪除
  21. 小花仙 我都想有個呀

    回覆刪除
  22. 要遮餅少,就要放棵樹啦!

    回覆刪除