2010年8月24日 星期二

Blue 超人


加拿大嘅 Thomas 小表弟 , 呢期迷上咸旦超人 , 仲指定要 blue 超人 !  2 舅父爹爹即刻買啦 !





 


13 則留言:

  1. 我中意巴生丫...

    回覆刪除
  2. 表弟收到一定好開心

    回覆刪除
  3. 快d收埋,唔係俾肥餅O.K.就弊喇

    回覆刪除
  4. 嘻........肥餅.....重唔去KO.....佢....

    回覆刪除
  5. 肥餅, 耳仔痕痕呀

    回覆刪除
  6. 我愛巴魯坦星人    佢係唯一同超人有得fight的怪獸!

    回覆刪除
  7. 今天笑不出來...

    回覆刪除
  8. D外星人整得好似靚D!可能因為我鐘意佢地閃閃地!

    回覆刪除
  9. 巴魯坦星人好型喎...

    回覆刪除
  10. 我唔識佢哋,我愛小忌廉架咋!

    回覆刪除
  11. 表弟多少歲? 您知我要做好準備...上次我同胖人類講..叫佢學下餅爸多d去鴨了街揾高科技玩具, 比如爬牆車...  佢話.吾想熱屎.!

    回覆刪除
  12. 我最近才知道超人與高達是不同的。

    回覆刪除
  13. 巴魯坦星人靚過超人喎!!!!

    回覆刪除