2010年8月10日 星期二

威脅






16 則留言:

  1. 一派早餐遲啲,佢哋啲行動都好激

    回覆刪除
  2. 6點咁早, 契仔, 你地去晨運先啦, 轉頭再開早飯啦.

    回覆刪除
  3. 我家細佬試過有幾晚凌晨4點幾就叫派早早!!

    回覆刪除
  4. 肥餅, 你有咁多脂肪係度, 頂得2野GE, 比亞娘瞓多陣啦, 你亞娘好夜先瞓架

    回覆刪除
  5. 我每早5點幾起床去完洗手間..就見到二隻黑白貓係洗手間門口等我..見到我就又叫又喵問我攞罐罐食..唔比佢地食我想再繼續瞓都好難啦..
     

    回覆刪除
  6. 好彩由細到大習慣食乾糧唔比罐頭,所以放長糧比六貓唔會晨早未天光攪醒我

    回覆刪除
  7. 唔通佢哋係貓版長毛同郁民!

    回覆刪除
  8. 點早開餐....肥餅你有d....

    回覆刪除
  9. 一分都不能遲

    回覆刪除
  10. Go Go Go! dont be late

    回覆刪除
  11. 好惡呀, 俾阿娘訓多陣都唔得xd

    回覆刪除
  12. 見到肥餅諗起加德里奧個套卡通片

    回覆刪除
  13. 咁啲刀刀叉叉咪要收埋........

    回覆刪除
  14. 我今早5:30AM才俾布甸又咬又踩頭髮叫我起身陪佢..........去辦公......

    回覆刪除
  15. 嘩,你兩個係咪同豆丁AC過,我個仔E加日日6pm叫我呀! 玩嘢呀~~

    回覆刪除