2006年10月31日 星期二

Curious貓貓險遭打爛飯碗

自從細佬 Biscuit 入住爺爺家,一日擦過一日,本大少 Curious 就一日担心過一日,究竟我個Super cat Model 地位,會唔會好似人類咁,教識徒弟無師父,慘被取代???正當我開始盤算,如何執定包伏既時候,上天為我帶黍好消息!!

今日 Biscuit 落到舖頭,阿蕉姐和 man 姐,攞左件狄士尼鋼牙衫出黍,比Biscuit 着住,點知、、、、

呢 d 咪叫 " 喱咁 hehey "囉! 做 model 都要講天份,你地悌清楚係黑身白腳 biscuit ,絕對唔係本大少 Curious 作品!唔好認錯貓 ..........................Biscuit 真係唔多識乜野叫做儀態,手忙腳亂唔知想點。不過唔駛做 model 既biscuit 就係舖玩........,阿蕉姐明明話要撑硬 curious,點知爭信抱 biscuit,有相為証。蕉姐衰到冇朋友,認哂自打阻吧,仲話 part part 聲果隻。 (佢之前明明話 biscuit一 d 都唔靚!)

when u see my pic again , u will say i am still the no. one super model , am i right ????? 真係天份嘅野,唔恨得咁多!

Ps: 大姑媽、二姑媽、三姑姐、大表姐、二表姐,多謝支持 curious blog,你地可以用我的最愛功能, book mark 左呢條 link,就唔駛 search 唔到我!


沒有留言:

張貼留言