2006年10月14日 星期六

貓貓揀飾物篇

貓貓最好飾物質地要柔軟為主,絹、絲。 100% cotton 就不會 where 走。有些物質令小貓皮膚敏感才 where ,純銀就是不錯選擇, around hkd 200,用人戴的銀錬改裝!我最鍾意呢條黑色 bow tie ,係咪好醒目仔?我擺哂 post 至影。 this bowtie is buy from japan , its is for cat  size only , so 個比例同貓的身型成正比。

帽、頸巾、size 一定要fit,同用魔術貼! small size for cat ,芝娃娃 small size too ,狗就 m or large。大狗可用人類 bb size 的太陽帽!我老友 tommy 仔 (細一種牧羊),用條方巾扮牛仔!

又有人問阿媽,點解我肯帶頸巾,又不會 where 走條頸巾。 daddy 就想起這張相,他一邊拍照,阿媽一邊引我注意欠而欠之,我就習慣左,不過如果用零食引我仲好!another method is , when u put on the cloths to the pets , u have to say u are handsome or 拍手、摸頭就會肯!


 


沒有留言:

張貼留言