2006年10月20日 星期五

我的貓貓細佬

Biscuit 不是和我一齊往,唯有用細佬 be 頂住,當佢係 biscuit 先!



  1. 各位我係 Curious 既細佬 Biscuit ,我似唔似隻大白免?


  2.  


  3. Biscuit 真係好為食


  4. 唔駚 1分鐘,食哂 d 貓糧, Mummy 話佢唔可以擺長糧!

哈唔經唔覺,Biscuit已經係爺爺屋企 3 日嘞!狀况如何?有冇 home sick?放心有相你悌!

咪就係食野又食野,mummy 去到爺爺屋企,biscuit 原來里理係梳化底,mummy 叫了biscuit一聲,biscuit就即刻應了 mummy ,然後走左出嚟,同 mummy 玩,仲瞓係mummy個肚脯,二姑媽一來,佢又同Mia表姐狂玩,一腳踏入水兜度照玩,很鐘意痴人,我地一家人食飯,biscuit 仲瞓响 dad dad 腳下!

二姑媽見 biscuit 很會逗人喜愛,就話我 curious 似d 明星仔,未紅先驕,扮哂野 (因為我悟俾人抱,抱得耐會咬人),家陣地位不保.......失寵!真係有d驚,我平時 cool 到爆,家陣撞着個識擦鞋既細佬,大家快d教番兩招俾我啦!


沒有留言:

張貼留言