2006年10月23日 星期一

欣宜咀吳卓羲之貓貓版

小表妹 Kitty 真係好惡架,上次專程去二姑媽度,佢居然咁對我。左一幅好似欣宜咀吳卓羲??其實佢想咬我,睇右幅,kitty 姐恰完我 d 眼神仲鬼咁惡!


呢位係我細佬 Biscuit ,一隻非常為食 的貓,初到爺爺家第二日,己經連魚糧也偷食,由於我地家族係中英廣播,暫時肯定佢以前比中國人家庭收養,最識聽一句 .... 食飯。人地d貓會响個碗度留糧 ,biscuit 就有幾多清幾多,同工人姐姐肥 suki 一樣咁大食。但就出奇地鐘意人抱。dad dad and mummy 爭住同 biscuit 玩。

返到我 curious 家中兩個好似做賊,即刻沖凉洗衫才掂我,咪一樣俾我發現,噚日開始我唔 so 阿媽,無聲抗議去瞓覺,睇下呢獲野,你點同我交待。大家認為我有冇需要去爺爺家,見下細佬 biscuit, biscuit 會不會同 kitty 咁又恰我,追住我黎打?? 真的很苦惱???

 


 


沒有留言:

張貼留言