2006年10月18日 星期三

反黑老鼠組之三個貓貓成員


呢位就係爺爺家的新成員 , his name is Biscuit 但暫時冇中文名!他將要肩負捉老鼠的重任!尋晚小表妹 Kitty 去左爺爺屋企瞓,諗住嚇走班老鼠!點知爺爺半夜去厨房飲水,有兩隻老鼠仔啤住爺爺,而阿 Kitty 妹妹淨係掛住叫!係叫醒 suki工人姐姐起身去捉老鼠真係俾佢大小姐吹脹!Kitty三個月大就俾 Anita姑媽收養,自小驕生慣養,鬼識捉咩!分分鐘未見過添!佢大小姐成晚冇覺好瞓,佢話辛苦野唔好揾佢,佢係淑女,粗重工夫,你班男仔既責任!

今次反黑老鼠組的任務,就由 Biscuit 負責,Kitty表妹唔多謝不特止,仲哂起棚牙對 Biscuit,好佬怕潑婦,Biscuit都冇反擊,算係有風度。

睇佢仲大隻( 4kg)過我,應該都得!如果唔係 dad dad 要我出手喎!雖然四年前,dad dad 領養我時都要對付老鼠, but i dont need to 捉,因為班老鼠嗅出我陣除就自動搬走。一隻叻的貓不用捉老鼠,而係嚇怕老鼠。

我而家升格做左人,希望 biscuit 攪得掂。


沒有留言:

張貼留言