2006年10月24日 星期二

超乖男貓貓模特兒映相秘技 1

大家會好奇怪,一隻貓點可以擺 posts 任人映?curious 真係識聽 ... 我要做 model 呢一句。 mummy 講完我會任他映到夠,撞正本大少心情唔多 like 時,一句到尾,... 快手 ....

何以我肯合作?相信有賴溝通。透過每日和 mummy 交流,每日白痴地和我講野,每一個交流動作 mummy 前他都會講出他的要求,如叫 我過來, she will say curious come here,待我完成後 mummy 會 say good boy .....並摸頭讚我!

而我向 mummy 作出要求時,我會定眼住那東西,然後回頭叫或望 mummy , mummy 會不斷估我的要求,直至成功!如剛才我嫌洗衣機嘈, mummy 已 get 度去 close the door...

試下和你的貓貓傾計,估下我地內心感受,貓貓智慧如兩歲小童,其實好聰明,雖然貓貓不識講,但貓貓係識聽人類語言。每朝 mummy 起身見到我第一句係 good morning curious 。。。你地不妨試下!令孤獨的貓貓,感受親人的温暖!

我最僧粉紅色,戴左個樣極裒!

     呢個至係我 "時 die 勞" 吖嗎?

咦!dad dad 你映我吖?             セ款 posts 都得,一個字 "掂",我地夠溝通!

        

                                                                   


沒有留言:

張貼留言