2006年10月19日 星期四

貓貓表妹有功領?


 

噚日爺爺家已經冇老鼠出沒,爺爺話可能是 Kitty 表妹成晚叫的功勞,正所謂喊走哂班老鼠。估唔到小表妹都可以嚇走班老鼠,雖然 kitty 好鬼惡死,成日左一巴右一巴咁打落我塊面度,但我冇反擊任呢位大小姐打和兇我,dad dad 話我似書生,要斯文讓下女仔。

咁阿 biscuit 咪冇用,會唔會要送返去 spca?..... 梗係唔會,都過唔到貓媽果關!

Biscuit 將有新任務,spca 姐姐說他是 領養中心最 propular既貓,有人來看貓,會首先放 biscuit 出去招待領養人,mummy 希望biscuit 可會成為貓醫生,探訪有需要的人, biscuit 既生命才有意義!

Biscuit適應爺爺家之後,將會進行特訓。雖然 biscuit is not  handsome than me , but he is very cuite .. i hope my fans will like him .... 噚日 sales 阿蕉姐姐嫌 biscuit 都唔靚,成隻大白兔!但我們並冇嫌棄 biscuit ,在 mummy 心中 biscuit 既可愛又善良,冇我咁靚仔。只要適心照料, biscuit 一樣會好似我咁幸福,有一對充滿神彩 的眼睛、自信的笑容。日後我會幫 biscuit 映多 d 相。各位可一齊經歷、見證 biscuit 的轉變!


沒有留言:

張貼留言