2006年11月1日 星期三

貓貓Biscuit 得人鍾意VS Curious 吋爆實錄

望真 d 細佬 Biscuit個樣傻下傻下,又確實乪人歡喜。前曰佢第一次出街落舖頭,即時引起小騷動,蕉姐和細 man 姐兩位親姊妹 sales,居然為左爭抱 biscuit 而口角,細 man 不斷吋蕉姐,之前話biscuit 似兔仔,唔夠 curious 靚,而家又爭住抱biscuit 。

好在 biscuit 細佬今云威番次,以德報怨,用佢嘅殺廣手間....... 順德人,全程冇反抗,俾蕉姐任抱之餘,仲將個頭 "攝"入 蕉姐度,攪到佢鬼咁開心。平時本大少 curious 落到舖頭,蕉姐只能負責幫本少爺按摩,想抱 curious 多過一分鍾都唔得。 阿 man 仲衰,想掂下我,我都一手拍洛佢度,say no no no


你地悌下 biscuit 細佬,好快咁適應舖頭的環境,一個大屁股就自行塭位坐,仲揀正個 EPS 位添,唔通佢係一隻招財貓? biscuit 咁得人心,好快可以成為另一個生招牌,做 pr 或貓醫生啱哂佢乖巧的性格。

性格剛好與 biscuit 相反的大少爺 curious,繼續貫徹始終的吋爆。前日 mummy 同細佬玩過之後,又怕我嗅到 biscuit 陣除而嬲爆,特登去 pie and part 買左包曲奇俾我,結果 ....  心照!我一向食開丹麥藍罐曲奇,換左第二隻味,梗係唔 like 啦!唔好屈我又話我吋! 係 mummy 買錯野,唔食好正常,下次再吋時俾 mummy 映到先好入我數!


沒有留言:

張貼留言