2006年10月13日 星期五

貓貓揀寵物衫秘技

呢件中間係打橫嘅魔術貼, suitable for all kinds of cat


有好多人看到我的照片 (阿媽鋪頭有好多),就會問班 sales 姐姐,點解隻貓肯着衫?究竟點分貓 size or 狗 size???等我呢個 model 王告訴大家揀衫的秘技!呢件就不合格,我個肚位好鬼窄!

呢件係 12碼,日本碼 m ,我着左之後可以四周圍走,連跳上雪櫃頂都得!秘缺是中間的魔術貼,令我可自由耶動,還有件衫腳要闊口,就算大肚脯都冇有怕!ps: 爺爺讚我呢幅好醒目!am i right ??

通常我呢種貓係 12 碼,肥 貓都係 12 碼,但要注意衫腳位。如果再細心 d 嘅 dadddy and mummy ,可先行度下個肚喃仔嘅尺吋,再行度下件衫便可!

名種貓要 14 碼,香港 for cats 既衫太少。 mummy 要去到日本才買到。mummy好蚊憎,話香港人歧視我地。爺爺成日叫 mummy 開一間 for cat only 的 shop ///。唔知 mummy 幾時有心機攪!

作為一位高貴貓,千奇不可著背心形的 t shirts,一來成個大隻佬咁款,二來我會在頸口位捐出來!mummy 曾失手買左件比我,唔夠 2 分鐘,我就金禪脫殼.........

明天再講飾物貼士!

 


沒有留言:

張貼留言