2013年2月7日 星期四

我的感覺

Curious 1 月開始病發 , 從嘔吐 , 唔食野 , 入院 , 反覆覆診 , 到做手術 , 將阿娘重重壓實 , 抖不過氣來 ! 連農曆新年前主婦要準備的 , 都通通忘記 , 成個人一吓子患上腦退化 , 上分鐘做過乜 , 下分鐘應做乜 , 都唔知又唔想去理 , 腦中全副精神 , 都用嚟想怎樣去照顧 Curious ! 

Biscuit : 攪到我都被忽略 , 糧期唔準 , 想鬧又鬧唔落口 ....
這種彷忽嘅感覺 , 換醒我 2001 年嘅 , 那年貓公公患血癌 , 最後的三個月 , 除了返工 , 就是陪老父出入醫院 , 忘了全世界 , 眼中只有爸爸的一切 ! 陪他至最後 ...

2002 年 7 月 22 日 , 係 Curious 出生日子 , 心裹形住發少有貓公公嘅影子 , 性格 ! 對 Curious 更竉愛有加 , 投射了父女嘅感情 ! 對 Curious 嘅細微照顧 , 形成一份敬愛的延續 ...... 故此發少有病 , 如同親人患病般著緊 !

Curious 有病 , 那股患得患失 , 忐忑嘅感覺 , 係非言語可以形容 , 因為 Curious 唔識講 , 冇反對權 ! 做阿娘唔可以令他行錯路 , 造成一生內咎 ! 一個感情豐富嘅人 , 都可以看到餅媽對發少有病 , 肉緊上心程度 , 與一般主人不同 !
 
因為 Curious 對我而言 , 並唔係寵物 , 子女 , 親人 , 而係一個生命體嘅延續 , 所以大家終於明白 , 一隻貓病 , 何以令人失眠 , 失落 , 冇胃口 , 冇方向感 , 冇哂動力 !

Biscuit : 告訴你地一個秘密 , 阿娘當左我係佢個肥阿媽嚟孝順呀 !


3 則留言:

  1. kakakak, 肥餅, 係真唔係呀

    回覆刪除
  2. 明白餅媽的情,加油,

    回覆刪除
  3. 餅媽, 支持你!!!!
    你自己都要保重身體, 先可以照顧 Curious 同 Biscuit

    回覆刪除