2013年2月11日 星期一

戰爭才開始


餅爸話 Curious 瞓得太多 , 成個軟哂 , 夾硬抱佢入砂盤 , 才肯疴尿 , 之後一支箭標返去暖床 ! 擔心 Curious 太倚賴 , 迫佢出廳行 , 結果喱入梳化底抗議 , 發少真係唔可以逆佢意 !

阿娘唯有抱番發少入細房 , 等佢吸吓 d 新鮮空氣 ! 其實餅爸比阿娘心急 , 肉赤 Curious , 以為佢係昏睡唔正常 ?
後來問了當值醫生 , 一般手術後嘅貓都係昏睡休息 , 因為麻醉藥未過 , 而且又用美沙酮止痛 , 迷迷糊糊係可以接受 , 觀察多 3 - 4 天 , 待藥氣散哂 , 不必太擔心 ! 只要準每 4 小時餵他一次 , 4 ml AD , 份量可逐步加上去 , 讓他吸收營養回復體力 , 需時 10 天左右 !

每日同 Curious 洗一次胃喉傷口 , 亦開始用針筒餵 AD , 發少有時都抗拒 , 唯有俾時間 , 令他自願食野 , 也用了開胃丸 , 網友 Kitty 媽指開胃丸 , 係提醒他腦子要去食野 , 希望有效 , 快 d 拆胃喉 , 阿娘今日親手同佢圍過 d 砂布帶 , Curious 似乎舒服左 d , 捐個頭入被瞓 ....


3 則留言:

  1. 病人係扭計D既!
    我地一切俾D耐性啦
    [版主回覆02/11/2013 21:04:56]多謝你們支持 , 餅家会加油 ....

    回覆刪除
  2. 動完手術後,傷口仍痛,加上身體虚弱,當然是無力行動了!夾硬要 Curious 出廳行走,我好心痛!!
    我也曾動過剖腹割腹手術,我躺在牀上足足一個星期才能下床慢行,要人扶才敢行,因為腳軟呀…
    [版主回覆02/11/2013 21:03:23]多謝你 , 我倆沒做過手術 , 原來人也要 a week , 現在明白了 , 我倆受教 , 不再迫 or 逆 Curious 意 ....

    回覆刪除
  3. 發少冇力行架, 比多少少時間, 等佢恢復番d體力, 到時就會行架啦. 現時, 比佢瞓多d為上策

    回覆刪除