2013年2月11日 星期一

夜半怪聲

 
零晨 4:30 , Biscuit 突然係哥哥身邊大叫 , 好似有所發現 , 阿娘驚醒 , 見 Curious 肚仔郁得好快 ? 夾雜好大聲姑姑聲 ( 不是 Meow happy 那種咕咕聲 ) , 即打去太平道寵物診問當值醫生 ?



Curious 係留院期 , 亦有類似情況 , 醫生檢查後排除是肺積水 , 肚積水 , 原因不明 ! 出院時也問多次 Dr. Mak , 亦不大清楚 ? 是夜 , 當值醫生也幫不了 , 只著情況差就即返醫院檢查 ?

阿娘唯有搬 Curious 去大床 , 貼身看實他 , 並拍 Video 俾醫生做 record ! 我叫聲發少乳名 Bebe , 佢有望我 , 我一路拍拍他背脊 , 一路安慰他和自己 !


如是著 2 小時看住 Curious , 阿娘唔確定發少係扯鼻韓 , or 抖氣有問題 , or 胃氣 , 唯有一直輕輕拍他 ! 直至 Curious 突然彈起 , 轉向另一邊瞓 , 怪聲便停下來 ! 我唯有當係鼻韓吧 /////

Biscuit 亦自行返細房瞓 , 派了早餐俾 2 位 , 虛驚靜止了 !

5 則留言:

  1. 希望唔係有事啦

    回覆刪除
  2. 始終個肚仔開過刀,D風入左肚仔咕咕响都未定
    我媽媽早年開肚割胆都係咁入左風响架
    [版主回覆02/11/2013 14:02:34]有 point thx

    回覆刪除
  3. 發少努カ加油 !

    回覆刪除
  4. 發少, 祝你早日康復

    回覆刪除