2013年2月19日 星期二

睇番自己

Curious : 阿娘快 d 上 FB , 我要睇回應 !
Curious : 原來好多姨姨支持餅家 , 多謝哂 !
Curious : 睇番自己病樣 , 的確好橙吓 ....
Curious : 病到迷迷糊糊 , 阿娘開番 d blog 話我先知道 !
Curious : 細佬好乖 , 嗲嗲又要瞓廳 , 又有姨姨喊同 prayed for me 好似天下大亂咁 !
Curious : 老土一句 --- 人間有情 !



4 則留言:

  1. ee我去左旅行今晚返港, 見到發少康復情況好開心
    餅媽, 我地只可以係網上支持你,
    最重要都係你對發少的愛心,
    我地無人能及,
    add oil ar

    回覆刪除
  2. what is your FB name?
    [版主回覆02/20/2013 22:12:46]趙家發

    回覆刪除