2013年2月9日 星期六

餅餅的心聲

Biscuit : 我有 d 嬲嬲地 , 今日醫生巳批準哥哥出院 , 返屋企過年 , 但嗲娘認真想後 , 決定要哥哥留多 2 日 , 因為驚我煩住佢休息 !
Biscuit : 哥哥唔見左咁多日 , 我都唔安樂 , 周圍騰自己都唔知想點 ?
Biscuit : 連食野都唔知係咩野味道 ! 嗲娘 2 餐靠外賣 , 買定蘿白糕 , 年糕 , 紅豆糕頂肚 , 全家都處於唔正常狀態 ......
Biscuit : 呢種無形嘅壓力 , 連我都頂唔順 ...... 哥哥暫定初二 , 初三出院 , 但由於佢唔肯主動食野 , 醫生唔建議拆胃喉 , 要帶埋返屋企 , 直至佢肯自已食一個禮拜 , 才能拆走 ! 希望哥哥返到嚟見到我同佢爭食 , 識 do 啦 , 我地一家都等你 , 努力休息回復體力呀 , Curious !


2 則留言:

  1. 餅家這樣互相愛護關心,真係令我好感動...
    發少,加油呀!

    回覆刪除