2010年6月14日 星期一

大鑊 Solo


阿娘:世界盃盛事,梗係要大變身。豆丁都有份,陪你扮鬼扮馬!



Curious:契媽乜咁大整古?



阿娘:係日本隊呀,中田英壽都同你差唔多啫!




Curious:阿娘玩夠嘞,俾番 d Face 禾?






Curious:Over!Over!米修 ..米修,豆丁豬,今晚小心你阿媽!豆丁媽出名顛過趙餅媽!U R Big Pan too ......


 


17 則留言:

  1. 係, 咁禾就要通第報訊比亞豆丁知先得啦

    回覆刪除
  2. 咦!點解餅少冇份嘅 ?

    回覆刪除
  3. 甘太,妳通風報信比豆丁知都冇用,佢一定逃唔出豆丁媽嘅十指山 !

    回覆刪除
  4. good禾契仔, 出多d啦, 契媽最中意你扮鬼扮馬.... yeah... encore...

    回覆刪除
  5. 唉,我癲,但豆丁無咁癲咪,我同佢直頭擊鬥啦! 影到個樣就跌咗個髮,影到個髮就見唔到個樣! 你等我呀~~~~ 豆丁:我唔會俾個機會你笑我架! 豆丁媽:係睇發爺幾型?! 坐過飛機架,戴咗變架仔呀!

    回覆刪除
  6. 中田英發

    回覆刪除
  7. 發少你呢個LOOK真係型到爆~~

    回覆刪除
  8. Oh no!!!  Curious's Ma what have you done!!!
     Now that's much better

    回覆刪除
  9. 我家就好安靜,因為我好孤寒,沒有cable。

    回覆刪除
  10. 發少慘慘呀... 被迫拋頭露面

    回覆刪除
  11. boyboy:好彩我阿媽唔癲姐

    回覆刪除

  12. 發少真乖,点玩都得

    回覆刪除

  13. HAHAHAHAHA))))))))))))))))正到暈

    回覆刪除