2010年6月10日 星期四

池袋貓館














17 則留言:

  1. 第一。

    回覆刪除
  2. 呢度我一家三口都去過,啲貓貓好嗲嗲 。

    回覆刪除

  3. 這隻貓咪好靚喔 嘩, 若我去到, 真係唔捨得走人呢

    回覆刪除
  4. 有一張個樣有d似我小BO貓喎....唔通我小BO係蘿蔔頭?

    回覆刪除
  5. 好多靚貓啊!好想去任影一番呢~

    回覆刪除
  6. 貓貓們真的悠閒呀

    回覆刪除
  7. 50隻貓輪班當值,做公關同瞓覺,呢份悠閒的工我都想做~~

    回覆刪除
  8. 好得意呀..佢地真係專業貓模...

    回覆刪除
  9. 我好喜歡佢架,因好似我的'嘉德利奧'

    回覆刪除
  10. I hesitate getting in there last time I went to Japan.  Somehow I feel like I'm going to nightclub................. Feel guilty!  Should be loyal to my Bee

    回覆刪除
  11. 下次有雞會我都要去.....

    回覆刪除
  12. 隻三色貓好靚呀....

    回覆刪除
  13. 我去到門口都無入場呀.. 唔夠時間

    回覆刪除
  14. 50 隻, 有排攬

    回覆刪除