2010年6月1日 星期二

溵 C ......


原本開開心心係東京玩,27 th 舖頭 sales 姐姐一個 SMS通知,做到 5 月底!即刻溵到暈倒咁滯?


餅爸話:世界上舖頭冇左邊個都得,係唔可以冇老板!得到支持,阿娘放鬆好多,決定不再求人,預左親身再上戰場。


嘗試同 sales 姐姐傾,人地鴨俐洲模型店出 $ 35 / hrs !最大分別係佢住彩虹,每日用 3 hrs 轉 2 次車上落班,有同學一齊做唔駛 sales ,嘻嘻哈哈返 8 個鐘、一星期返 4 日,短期工?


我地 $ 27 / hrs + 2 % 佣金,做滿 $ 2000 另有 $ 20 蚊獎金每日 10 hrs,可選擇上班日數,長做長有直至佢大學畢業。交乜數都唔敢鬧半句?又買埋衫俾佢裝身。( 佢係新移民中五會考生,屋企 3 年冇買衫俾佢,打工係想儲錢升學 )


點知佢認為模型唔駛 sales ,冇咁大壓力,自知我對佢好好,唔好意思喎!



家陣 d 90 後唔知諗乜?難道敝小店待遇真係咁差,一個 sales 每日最少有 $ 300 人工,都唔滿亳。到底佢地高估自己,定係我要求太高?自問待 sales 不俗,冇迫交數、出錢請食飯、零食唔少得?


咁都留唔度人,阿娘真係冇本事。 12 金釵飯局又要缺席,勁谷氣、血壓高就嚟心臟病發 .........


 


44 則留言:

  1. '''慘喇.......對貓貓

    回覆刪除
  2. 唉.... 個d 90後係咁架啦, 都唔帶腦返工, 呢個世界有冇咁著數先, 可以冇壓力唔使做sales, 比你hei, ha, he, her 咁就白攞人工, 有冇咁荀先....  

    回覆刪除
  3. 又要辛苦餅媽啦, 點都好啦, 總之甘餅罐集團係唔會散GE

    回覆刪除
  4. 小妹﹙蛇咩﹚2010年6月1日 晚上11:45

    唔制呀 !妳又嚟唔度 !唔好比的 90 後激襯 。始終有一日會約到妳,我會等,永不放棄。

    回覆刪除
  5. 如果我後生D,就來做這份工。話晒我細細個的時候,都做過女工,都可以挨下。不過現在老了。

    回覆刪除
  6. 我都係剛炒了老闆魷魚..先好好休息去下旅行輕鬆下..
    還有..而家請後生女真係未必做得長架..因為她們選擇多..

    回覆刪除
  7. 而家d90 後真係無咩責任心, 可能仲細掛... 餅媽唔好激氣喇, 都要食飯架, 食埋12 金釵再併過喇

    回覆刪除
  8. 唉.......上次見個位姐姐以為佢可以幫到你手,點知都係唔掂,現在請妹做唔長,又辛苦餅媽撐住。
    噢.......會唔會收早少少來食飯輕鬆

    回覆刪除
  9. 餅媽你不如在此登埋個招聘廣告吖?我覺得你份工嘅待遇唔差噃!我都想見工啊

    回覆刪除
  10. 好小事, 餅媽不要動氣, 你地OFFER的待遇咁好, 一定好易請第二個,

    回覆刪除
  11. the best is yet to come!!!
    be happy ^^

    回覆刪除
  12. 依? 其實你對員工對幾好喎? 最衰自己唔係做開呢行, 否則真係想打你工呢....hehe

    回覆刪除
  13. 你D 待遇咁好,一定好快搵到個更好嘅,唔好嬲!
    餅餅)))))))快D 鍚啖阿娘!

    回覆刪除
  14. 唔迫數,其實都唔會有大壓力啦~
    餅餅就慘囉,又少咗時間見亞娘~

    回覆刪除
  15. 現在D 90後係咁架啦!我同佢地做同學都想死~同佢地做個PROJECT...連諗野都唔識諗架!無意見,無反應,無俾心機....唉,真係唔知佢地讀左咁多年書讀D乜?
    我出年仲要同佢地再FIGHT過,慘!~不過放左個暑假休息下先~

    回覆刪除
  16. D細路要吃過苦頭先會長大架.. 由佢啦

    回覆刪除
  17.   算數啦........

    回覆刪除
  18. Cherry Tam 叻心威ma2010年6月2日 上午8:21

    都無謂激氣咯~

    回覆刪除
  19. 唔知暑期工請唔請呢?係我想做喎~~~

    回覆刪除
  20. 聽到都嬲呀,我如果生着個咁嘅,真係唔生好過呀!

    回覆刪除
  21. 冇法啦.....而家D後生仔女成日話跳槽,個個老闆都頭痛,暫時捱下先,你的待遇又唔差,實搵到人架~~
    我地教會想請個 p/t 工友都請唔到呀,而家弟兄姊妹都要輪流洗廁所~~

    回覆刪除
  22. 嘩!早知黎你到做pt,當年某大銀行做pt,做到pk都冇咁好優待呀!d90後真係5知乜野叫辛苦!5好為呢d激氣喇,相信你好快會搵到合適人選的!

    回覆刪除
  23. 請人好講緣份…有時見成十幾個、登幾次classified都未必遇到,希望在明天,難保真命天子就在街角,唔好氣餒呀!

    回覆刪除
  24. 餅媽, 唔好煩, 唔好急, 唔好激氣 !
    咁好待遇, 一定揾到好伙記

    回覆刪除
  25. 人各有志,算啦,知道自己係良心僱主就夠。

    回覆刪除
  26. 算la...唔好激氣la....

    回覆刪除
  27. 依家打算點呀?帶埋佢地返工可能重好生意喎!

    回覆刪除
  28. 唔好咁激氣, 每個人嘅諗法都唔同, 唔比佢試吓佢點都唔心適, 妳老公講得岩架, 妳先係老闆嘛, 佢唔做咪第個做囉, 不過妳唔好捱壞就真, 自己做一排, 頂唔順就搵過個囉~

    回覆刪除
  29. 呀娘..哩D係代溝呀..我地唔會明90後嘅野架~
    好在雖然留唔到人,不過..又唔會決人啵,長請長有~

    回覆刪除
  30. 牛牛米米の有個貓天地2010年6月2日 下午3:19

    無計啦 , 有時請人都講緣份 , 我都試過同一個位 ,請極都請唔到個好d既, 明明見工好正常返工變左好騎哩, 唉.... 所以你都唔洗唔開心丫, 再請過啦

    回覆刪除
  31. 算啦, 現在好多人都只想做小小, 就有好多收獲 . 她見得世面小, 有得她受苦啦. 我今天去深水埗買電鑽, 唔同舖的兩位年青人, 大約二十頭, 問他們嘢, 一個就唔願做, 一句話唔知就走開. 另一個就只懂次水唔用腦. 其實我只係想買支電鑽去鑽模型塑膠, 他想點我買支千幾元鑽牆嗰隻, 唔通我個樣像傻佬.

    回覆刪除
  32. 餅媽, 我住九龍好啦。我可來幫你啦。咁好福利,我打廿十連工老板都無           咁friend ah!你請佢差唔多。

    回覆刪除
  33. 唔好激氣啦~~
    而家d小朋友個思想同上一代唔同0家喇~~~

    回覆刪除
  34. 再請過啦。唔係D人搵唔倒工,有時候人都係度選擇工...所以有好多老闆都話請唔倒人,請倒又唔知幾時唔做。
     

    回覆刪除
  35. 嬲壞身子就唔抵喇~~~

    回覆刪除
  36. 你絕對你好老闆,只係依家D細佬,唉~

    回覆刪除
  37. 其實真係唔知佢地諗咩架
    可能最主要係有同學一齊做囉
    唉~~~

    回覆刪除
  38. 你間鋪頭係邊度架?我想試下wo...我做左大班接近1年,你睇下我o唔ok?

    回覆刪除
  39. 小妹對90后的小妹妹第第有時真無眼看 ...interview話明叫佢哋不要給我.  除非個非凡成就!  零售行業來說港幣$27/小時不太差, 不過識不識去認真在零售行業下苦工現在沒什麼人會行, 特別是90后.  有時到店舖, 那些態度, 要小妹從新教..真羞家

    回覆刪除
  40. 依家d 90後個腦係坐實晒架,所以我成日都響度檢討自己,到底係佢地正常,還是我真的腦殘
    其實你個待遇一點也不差,我覺得係佢地高估左自己,咁咪放手囉,遲下佢會後悔!到時睇你心唔心軟了

    回覆刪除
  41. d 90後想要sale係LB或孖C的人工

    回覆刪除