2010年6月15日 星期二

餅餅宣言







15 則留言:

  1. 契仔, 你好靚好, 但真係好肥仔喎, 不過咁同小妹都好襯丫, 諗諗佢丫, 你都大個仔咯, 契仔年紀大啦, 好想飲你杯契新抱茶丫, 哪哪哪, 上次你比我個d唔係架....

    回覆刪除
  2. 太肥會容易生病的,有需要keep的。

    回覆刪除
  3. 哈哈,D對白好可愛呀! 路過打個招呼,
    歡迎多D黎我個BLOG呀~!^.^

    回覆刪除
  4. 肥餅, 你又好似圓潤過之前喎

    回覆刪除
  5. 甘太你睇阿餅肥到條頸一個個圈丫..

    回覆刪除
  6. 餅少,肥喺好可愛,但太肥真喺對健康唔好!小妹都減緊,你都一齊啦,唔好做〝Michelin〞貓。

    回覆刪除
  7. 餅餅, 你真係好自我, 好有個性!!! 型呀!!!

    回覆刪除
  8. 十卜餅少!!!

    回覆刪除
  9. 餅餅你要keep喇~~~唔係我下次抱你唔倒

    回覆刪除
  10. 餅餅,你係好靚仔,但減咗肥之後會更靚仔嗰喎

    回覆刪除
  11. 哇..好似獅子呀!

    回覆刪除
  12. 餅餅:肥? 咩肥呀? 我? No way啦,我點會係肥呀~~~~ 餅餅答我個樣,我一世都記得呀

    回覆刪除
  13. 餅少, 你係個好肥既靚仔

    回覆刪除