2010年6月5日 星期六

谷氣 2

豆丁媽、皮媽、Happy 媽、來自 New York 嘅我家仔仔,一齊嚟探阿娘!亦好巧合地有人自薦?得到各方支持,餅媽也老懷安慰。


鄰舖 sales 姐姐們,不值原有 sales 妹妹所為,羣插她只顧瞓覺同嘻戲,帶埋男朋友返工坐足一天?見客人當睇唔到?根本有心搗亂,唔係出嚟撈世界!


終於忍唔住打俾個妹妹,問吓佢係咪好憎我,點解對我?直頭唔係返工,同去遊戲場冇分別?又話自已係風紀,幾受老師愛錫?


何故帶 d 朋友坐係舖頭?佢聲稱朋友嚟幫襯?問佢地坐左幾耐,又話冇 count 時間?我話唔記得唔緊要,有餅帶係手返舖頭睇咪知 .....


舖頭有 2 cam 嘅錄影機,3 部 IP cam 接駁 server!高科技全方位保安系統,如今用嚟捉蛇。班友漠視紀律,駁我唔係香港冇佢乎!


人手方面暫時搭夠,但仍需 train up ,勁 Busy!


 


11 則留言:

  1. 算喇 ! 餅媽, 唔好為啲咁嘅人勞氣, 激襯自己.
    始終妳一定揾到好幫手嘅 !

    回覆刪除
  2. Train唔緊要,最緊要聽話! 起碼佢自己尊重下自己,尊重下份工呀! 等你好消息,睇下幾時揪得身一齊食飯!

    回覆刪除
  3. 現在的 sales 都是這樣好麻煩,不用生氣,別激壞自己。

    回覆刪除
  4. 小妹﹙蛇咩﹚2010年6月6日 中午12:09

    好彩個位 90後妹妹自己走,咁冇責任心 ,其實未常不是好事。咪鬼勞氣啦,傷身。

    回覆刪除
  5. 帶埋男朋友番工 咁都得

    回覆刪除
  6. 希望你今次請到好伙計啦!

    回覆刪除
  7. 希望你搵到個有責任sales,到時就可以出來食飯。

    回覆刪除
  8. 帶條仔番工陪坐咁嘆?

    回覆刪除
  9. 男友探班無可厚非,但係坐足一日真係過份咗

    回覆刪除
  10. 希望你好快講到好的幫手啊. 依家d細佬真係好唔珍惜份工呢.

    回覆刪除
  11. 唔好嬲啦! 番去鍚番餅餅,發少補數!

    回覆刪除