2010年6月24日 星期四

衝擊立法會 ( 中田英餅 )

 


心血來潮好想帶 Biscuit 去立法會,見證大事大非,教個仔學吓咩野叫尊師重道!


順手撐民主黨 ---- 夠勇氣挑戰 80 後。( 餅家從冇政冶立場及登記做選民 )



Biscuit:貴為貓界千禧年後,梗係要起 錨!但冇貴賓證入唔到溫馨區攞午餐!唯有科款去和民 !



甘太、Happy 媽、小妹媽 ( 爭住發言 ) :果度咁 C 熱、又嘈又落雨,想嚇襯餅餅咩?



冇錯, Biscuit 係 尊 貴千禧後,不容有失,仲要班有腦嘅新一代,趕走社民連 3 魔!







Biscuit:多謝 80 後有腦靚姐姐,一吻之後醒哂,都係捧番世界盃日本隊!







21 則留言:

  1. EE sure 100% 揾餅餅。

    回覆刪除
  2. 餅媽..我個樣不用打格仔
     

    回覆刪除
  3. 若果我唔係今晚打波, 實會攞time-off又去湊熱鬧啫

    回覆刪除
  4. 我今日唔得閒,如果唔係,一定有我份啦! 我都好憎D人,意見唔同都唔洗人身攻擊吓嘩,冇家教

    回覆刪除
  5. 你就好啦,兩少爺戴藍髮型爆,豆丁仲未影到個樣呀!

    回覆刪除
  6. 你地又出動冇我份...不過契媽宜家唔可以好似以前咁隨便行開啦... 契媽部相機壞咗要告老遇鄉, 所以訂咗部Cannon50D (順便upgrade )以後可以同契仔影d相再靚d...

    回覆刪除
  7. 中田英餅型得多啦!

    回覆刪除
  8. 佢個髮型令我諗起"小丸子"佢媽咪~

    回覆刪除

  9. HAHAHAHA)))))) 靚仔過中田哥啦! 餅少撐你....起貓!

    回覆刪除
  10. 果3個人渣, 都費事嘥氣同佢嘈啦, 不過佢地又真係好多馬仔又好多FANS架喎, 真係唔明!

    回覆刪除
  11. 肥餅又去巡視業務呀?

    回覆刪除
  12. 比我就梗係搵餅餅咀咀啦

    回覆刪除
  13. 餅餅......我撑梗你

    回覆刪除
  14. 藍色假髮咁in !!

    回覆刪除