2010年6月18日 星期五

服待少爺發

買幾多玩具都冇用,最緊係要陪佢玩!養貓同養人一樣,都係要時時刻刻關心佢地!


15 則留言:

  1. 發少, 你同DA仔咁似樣架 - 用錢買的玩具, 一D興趣都茅喎 亞娘今均又係好似我咁, 倒錢落鹹水海囉

    回覆刪除
  2. 契仔, 做咩唔玩丫, 契媽好耐冇見你真身啦.

    回覆刪除
  3. 係咪我對眼有問題? 定還是我部腦有問題? 點解我睇到你個大門和地板是灰色的?

    回覆刪除
  4. **超低價** 貓傢俬發售, 免費送貨,有快d黎睇下有邊款岩你既貓貓玩啦 請到: http://hk.myblog.yahoo.com/ceci_william00

    回覆刪除
  5. 貓地係鍾意我地陪佢玩, 佢地唔like攤屍響地上既玩具

    回覆刪除
  6. 所以小妹點解沒什麼玩具在家, 因為小妹就係那位大玩具 ...

    回覆刪除
  7. 都是不太玩。如果我阿旺想玩,佢會用手拉我的手,然後說--->玩!是真的!

    回覆刪除
  8. Yes, everyone needs love and company. So spend more time with your baby lah

    回覆刪除
  9. 係呀,佢哋係俾我哋錫,唔係俾我哋玩!

    回覆刪除
  10. 當然, 一個人玩有乜好, 一起玩就唔同呢, 開心好多

    回覆刪除
  11. 餅媽, 你幾時至得閒開甘餅罐集團晚間會議, 你係主席黎好耐冇開例會啦...

    回覆刪除
  12. 100%同意到極呢!我地日日都陪貓玩嫁,多少都好,起碼一至兩個鐘,認認真真陪佢地玩,係好好親子活動。

    回覆刪除
  13. 當然要一齊玩至Happy

    回覆刪除
  14. 毛正姐與安佳樂2010年6月22日 晚上7:02

    係呀. 買幾多都冇用, 佢地唔係成日玩, 最鐘意係有人陪玩.

    回覆刪除