2010年6月23日 星期三

買幾多張先夠


















阿娘:大家認為係咪要,買多 2 張對仔就唔再爭?


25 則留言:

  1. 餅媽, 若乜都買雙份, 睇黎你間屋要再換大D先得囉 睇定D先, 可能新屎坑, 三日香架咋

    回覆刪除
  2. 茶實您買多兩張..佢兩兄弟都爭架..

    回覆刪除
  3. 餅媽, 我諗你應該要搬間大屋啦, 我頭先睇番兩個契仔早期卜界初体驗, 你間屋個時好似仲有好多空間, 宜家兩個仔都大啦, 衫褲鞋襪又多, 你都係要比間大屋佢兩兄弟住啦...

    回覆刪除
  4. 隔離飯香,買幾多張都會爭架!!

    回覆刪除
  5. 咪制呀, 可能買多兩張佢地一張都唔坐, 因為物以罕為貴!

    回覆刪除
  6. 嘩..兩張唔夠要四張咁勁

    回覆刪除
  7. 嘩 !重買多兩張,唔使啦。有得爭至馨香。

    回覆刪除
  8. 這貴妃床的確受貓貓歡迎..
    還有照片拍得好有動感呀

    回覆刪除
  9. 買多幾張都無用啊, 要爭的話,都係會爭嫁。爭下咪幾開心。哈哈。有時我都想見下我對貓爭下野,我會覺得佢地係我面前扮乖,我唔係到時,佢地打到飛起都未定。好古惑貓!

    回覆刪除
  10. 好嘢梗係要爭

    回覆刪除
  11. 無用架, 我試過啦, 無論買幾多張, 貓地都係鍾意爭同一張...

    回覆刪除
  12. 一貓一張都係要爭~~爭得好熱鬧添,咁先有生活的樂趣~~

    回覆刪除
  13. 買多多都爭, 情趣吖嘛 !

    回覆刪除
  14. HAHAHA))))又爭! 笑4 !

    回覆刪除
  15. Where can i find this chair?

    回覆刪除
  16. 咩都爭一餐 這樣先似兩兄弟 買多兩張咪又係爭 算吧啦

    回覆刪除
  17. 計我話應該送走呢兩張椅, 咁咪爭少樣野囉 ....

    回覆刪除
  18. 唔係,係買多幾多張都會爭

    回覆刪除
  19. 一貓一張, 兩貓兩張! 定係一貓兩張, 兩貓4張!?  

    回覆刪除
  20. 我擺4張抓板佢地都爭.. 所以爭野玩係佢地習性

    回覆刪除
  21. 正確梨講係"多多都唔夠爭"!

    回覆刪除
  22. 玩一陣就唔玩啦

    回覆刪除
  23. 買多幾多都仲會爭架

    回覆刪除