2007年4月9日 星期一

貓貓殺手鐧出場

 Curious:有冇人估得出呢件背衫有乜用?型唔型仔先?



 Curious: 整個 close up 估度未?
 Biscuit:仲扮乜鬼貓模丫,我地衰左嘞!家 陣上左個孖葉背心,郁唔度。

 Curious:係又點喎!本少爺都要保持一貫嘅靚仔形象。手扣可以當成係新衫 ga 。

Biscuit:死撑,係要企到咁直,懶靚仔!冇人讚你 ga,徙心機 la!

 Curious:最衰你,累街坊,成日攪到我忟憎仔,廖我打交。

Biscuit:唓!Mummy 唔明啫,我地係正常社交,真係打交就見血啦!

Curious:點都係你最衰,爛玩到死!阻住我食野、又唔俾我瞓。

Curious:你地知唔知,我戴左手扣之後,唔多敢郁,企直最舒服。

Biscuit:我可以四圍行,跳上大床 tim 、食野仲得,乜你郁唔度咩?咁渣 ga!

Curious:蠢仔,梗係唔郁好,一來表明清白,話俾 Mummy 知我即刻變乖。二來扮可憐,博同情提早鬆手扣。

Biscuit:明啊,我即刻扮死屍先!

Mummy:呢對手扣,其實係俾狗仔用的胸帶,後面有扣可以加監,扣住絛拖繩。兩兄弟上左手扣,即刻停止打架。 除左手扣,起媽幾個 hours 唔敢再打交。

打交幾耐用殺手鐧?咪係影完上篇 blog輯相,真係唔夠 5 分鐘就用。Ginger Mummy,不愧係 Curious fans 估中哂!恭喜你,快 d 買法國六合彩。


沒有留言:

張貼留言