2007年4月6日 星期五

貓貓選美

 Curious:自從大白貓向霞姨提親之後,一直暗戀霞姨的 Biscuit,决定退出肥腩、霞姨、大白貓,呢段四角關係。冇左個 dream - lady,細佬有 d 失落!家陣我要放大對波子眼,幫細佬交友。
 Biscuit:君子不奪人所好啫,家陣有左新目標,好靚女 ga!我都唔知點揀好,各位哥哥姐姐,幫幫眼啦!
 小 Me:大家好我有高貴的氣質,來自淑女家庭。性格温文!最愛同 dad dad mummy 一齊瞓!佘小姐嗲精見到,都要企埋一邊。

貓貓:我係小 Me 家姐,今年六歲,同霞姨、大白貓一樣係全白色,but 我身輕如燕,得 7磅度,標準 slim 身裁!最鍾意嗲我 Mummy n dad dad!陳法拉小姐,都向本小姐偷師。一度俾人懷疑係瑪麗蓮夢露托世!

 貓貓:我仲有個絕密武器 tim。
 貓貓 Mummy:你兩姐妹係爹娘心目中,永遠最乖最迷人。不過兩位大小姐,從來唔多肯俾爹娘抱抱,呢幅好罕有 ga 囡囡!Biscuit 你怕唔怕?

Curious Mummy:No problem ,有時間諗下趙家兩兄弟,一個英俊、一個可愛。同你兩姊妹好登對 ga!要乜聘禮,隨便出聲!but don't bite me .......


沒有留言:

張貼留言