2007年4月1日 星期日

最論盡貓貓 -- 趙家富


 睇完 Biscuit d 相,都會笑佢又肥又論盡,But 有 d 可愛。呢張係 Biscuit 罕有嘅 Q 樣,皆因佢太八掛之過,家陣扮緊可憐! 
 

上個禮拜,爺爺出門口裝香,諗住學爺爺拜拜土地公公,咪企响門口偷下師,點知出事! 

Electric 

 Biscuit : 爺爺唔覺意,拉左度鐵閘,又快手掩埋木門,咁我就困住係中間。叫左半個鐘,都冇人知! 

 

好彩正值 dinner time,二姑媽上來,我梗係出盡力叫,二姑媽都奇怪 Biscuit 點解叫到係 Lift 口都聽到。 

Sad 

放左監之後,二姑媽問工人姐姐,何以厨房係正門口隔離,都聽唔到?姐姐話佢忙 wor。學 dad dad 話齋,Biscuit 唔好彩撞正個聾工人 lor! 

Perturbed 
 正所謂衰開有絛路,早兩日,Biscuit 又膽生毛,再度爺爺裝香俾土地公公,循例又出事! 
Nervous 

Biscuit:今次一樣咁 Big Pan ,俾鐵閘夾親隻手仔,你地睇拐拐下。單料係工人姐姐爆俾 Mummy 知!

Mummy 見姐姐抱住二少,檢查又 chor 番隻手仔,姐姐講發生乜樹,Biscuit 嘅論盡遭遇至有人知!
 Biscuit:我唔會怪爺爺,佢成 80 歲,手脚慢 d 好正常,上次 dad dad 夠踏中我絛尾,痛到入心、叫到拆天! 

 

跟 Mummy 住係安全 d ,but 爺爺家我好自由,唔駛俾 Mummy 鬧我打交! 

 
 Curious:叫左你架,坐係度要收埋 d 手脚,絛尾藏入個 pat度,咪少 d 俾人踏中 law,stupid Biscuit。 
 







沒有留言:

張貼留言