2007年4月13日 星期五

大家請評理

 Curious n Biscuit 日玩夜玩,終於出事嘞!大家睇 Biscuit 左眼好似紋左眼線。 究竟係佢咎由自取?定係 Curious 太狠心?

 呢張仲衰大細眼,左眼今日幾乎掙唔開。

 Mummy 忍唔住帶左 Biscuit 睇醫生,盛為 $350,一枝眼藥水、一包藥丸。Biscuit 好生性,肯合作食藥。醫生話冇傷及眼精,可能係敏感、or有污遭野沾住眼仔造成。

 Curious:咪望住本少爺,唔闕我樹。

Biscuit:唔係你,我駛變成單眼仔。

 Curious:自已爛玩又賴貓地!

Biscuit:我係細佬,讓下我都唔得,下下踢落我塊面度。你唔抵得小 Me like 我,想毁我容?

 Curious:你估你又郁得我少咩?咬到我條頸黐笠笠,俾 dad dad 捉住去沖涼! 去廁所未疴完,都要俾你扯住出。食野又專揀我果碗食,明明大家 d 糧都唔同口味,想話留番 d 做宵夜,轉頭俾你食哂!

Biscuit:唓!Mummy 撑哂你,食野果陣時,特登俾大碗你,有時你地喱理一邊食,我都冇炸型!

 Curious:Mummy 夠俾張大床你瞓,我得張梳化仔 ja。我唔爭番個位瞓點得?話時話,Biscuit 你幾時至肯返爺爺屋企 ga?

Biscuit:我點知,Mummy 話爺爺個工人,唔識同我餵藥、滴眼水,好番至可以返爺爺度。都係俾你累我 ja,仲學人 complaint 我。


沒有留言:

張貼留言