2007年4月7日 星期六

打者愛也

Biscuit 又黎同 Curious 打過,今次兩兄弟玩得好肉緊,野野想攞對方絛貓命咁款。

Curious :上次本少爺讓賽,呢排食左鹿肉,燥燥地好好火。見到你就啱嘞!

Biscuit:睇你個款,軟手軟腳,企都企唔穩,食左龍肉都唔夠我揪!


Curious:窒頭窒勢,一隻手掌打巴你丫嗱!咪行黎丫,癲起上離,我自己都驚!

Biscuit:郁我你沒有好結果!

Curious:兇我丫!我嚇大 ga,咬你 ga!

熟識貓性情,就會分析到新一輪打交,邊個處於上風?

Biscuit:唓!玩到出爪,茅 d bor!

Mummy:冇錯,今仗係 Curious 處於上風。打到身水身汗,兩位少爺家陣休息緊!Mummy 即時鬆口氣。

Mummy:買左2件絕密好武器,可以停止佢地打交,必要時用。大家又估下今云,Mummy 係細佬黍左屋企幾耐,才會出殺手鐧??


沒有留言:

張貼留言