2007年4月20日 星期五

好多人估中左

 Biscuit:今次有 10 位卜友,齊齊估中左!真係暸觧我嘅啫!

Curious:梗係易估,話你 missed 我,講都冇人信啦!一睇你個身型,就知你

係最重要!
佢地一齊咁睇死你就真!自己講俾人知,你乜樹發脾四。

Biscuit:dad dad 早排幫我 d 貓糧補貨,買左 Hill's 嘅 hair ball control,10kg size 。我一食落就知唔頗!咪係咁易食幾粒,抗議到底。但係冇人發覺,工人姐姐只係知我食少左,冇謂口!

Biscuit:我諗日日食兩、三粒吊住條貓命,都唔係辦法 ga! 故此再將行動升級,躲入電視機柜,扮吓抑鬱,唔 so dad dad 。有人返黎我又唔叫,又唔怨爺爺、工人姐姐俾貓糧我。 唉!總共用左 3 日至有人發現!


Biscuit:工人姐姐受 Mummy 所托,都好留意我的生活變化。佢終於發覺 dad dad 買果包貓糧,少左個 Light 字。全名係

Hair ball control Light 至真。

Mummy:Biscuit 大爺,兩隻個樣差唔多,倒出黎又係三角型,鬼識份咩!駛唔駛罷食兼靜坐抗議 ga!dad dad 一知道,即刻買番隻 Light 俾你 law!

Mummy:一食完隻 Light ja,Biscuit 少爺即刻回復正常,大家睇餅餅瞓得幾 lum lum 。
 今日 Mummy 特登打電話問工人姐姐,佢話 Biscuit 好 happy 得閒仲會貓貓叫!

估錯左嘅朋友,包括路經的 kittie 媽,輸得心服口服啦!


沒有留言:

張貼留言