2007年4月15日 星期日

兄弟情深

 Curious:細佬隻眼好番 d 嗎?

Biscuit:食左兩日藥,你又唔煩本二少,好左 d d la!

 Curious:爺爺今朝 call 嚟,要 cancel 你個 sick leave bor!你要即日 go home bor ..

Biscuit:唔係掛咁野咁大件事,爺爺落令要我返屋企,明明我攞左五日病假喎?

 Curious:細佬你一唔係爺爺屋企,班老鼠仔又夜晚走出黎開 party!Mia 大表姐話,Biscuit sick leave 就要 Curious or Kitty 做替工,負責夜更巡邏,保護爺爺覺覺豬!

Curious:好耐冇做嚇走老鼠呢家野,呢排同你打架打上癮,你又唔夠我揪,不如哥哥代你去啦!反正班老鼠好細膽,見貓即閃!easy job la!


Biscuit:唔駛嘞!係 Mummy 度住左成個禮拜,都係返自己度休息好 d !何況眼仔好得七七八八,等我去保衛家園啦!收拾班友仔,一唔係屋企攪攪震,恰下眼瞓都唔得!俾我捉到佢地就知死!

Mummy:爺爺成日話 Biscuit 係大食懶,淨係識食同瞓!今云養兵千日,終於大平反。一向 Biscuit 夜晚唔肯瞓,原來係要做巡邏 !有時見到老鼠,Biscuit 會當玩具咁玩殘佢,然後放係廚房,等領功!

But 講到捉老鼠, Curious 叻好多,因為大少唔駛郁,D老鼠自動搬屋!Curious 住係爺爺度兩年,都末見過一絛老鼠屍!Curious離開爺爺屋企,18 個月後才再有鼠患!由 Biscuit 代替。


沒有留言:

張貼留言