2013年1月27日 星期日

好彩冇我份

 
Curious 好老定 , 一 d 都晤驚個袋 ?

Curious : 冇理由一日要去 2 次街嘅 , 輪都輪到肥餅 !

Biscuit : 夾硬窒我落袋 , 去見 Kitty 表妹 !
Kitty : 肥餅表哥嚟我屋企做咩 ?
Biscuit : 你估我好想嚟 , 我參加嗲嗲嘅生日 party !
Kitty : 邊個批準你嚟架 ?

Biscuit : 係咪唔俾呀 ?
如是者 Biscuit 全程厘係梳化底 !
Kitty : 本小姐主埸 , 發表哥好彩冇份 !


2 則留言:

  1. 肥餅掛亞哥, 茅心情同表妹玩....

    回覆刪除
  2. 表妺好好笑係咁厲著表哥

    回覆刪除