2013年1月30日 星期三

終於出埸

Biscuit : 俾哥哥嘅病 , 霸足 3 個幾禮拜 , 仲日日有三百幾人追踪最 update news ! 我呀 , 都係有病過 , 就冇乜姨姨理過我 , 得呀罐契媽 , 蛇咩姨姨問候 , 啍成日話叫我執幾件衫車我個甘姨姨 , 直頭當我冇病添 !
Biscuit : 慘受粉絲忽略 , 阿嗲阿娘理哂哥哥 , 尤其果個緊張大娘 , 周不時忘記出糧 , 無淡好食 , 又要陪哥哥食 d 便便 Hills 配方罐 ..... 我呀 ,,,,, 瘦哂 !
Biscuit :  晚晚瞓細房 , 唔敢嘈哥哥 ! 做左配角咁耐 , 終於輪到我主場 ...梗係數臭阿娘啦 !
Curious : 細佬 , 我知你乖仔 , 等我休息多輪 , 陪你打交補數 ! 而家要主力食野 ! 多謝各位姨姨為我擔心一整日 , 給我和阿娘正能力去打仗 , 頭先同阿娘一齊瞓 , 雖然得 2 粒鐘 , 但係自從病發以嚟最甜 ...... 謝謝各位 .......

 

7 則留言:

  1. 餅餅~~你唔好咁啦!你嬲得制好易又尿道炎架啦!
    布甸:我也病了,但你好我好多啦!阿娘要我戴個頭罩啊!我戴左成個禮拜都仲未除啊!

    回覆刪除
  2. biscuit 瘦左又靚左.

    回覆刪除
  3. 唉吔,啲姨姨擔心你哥哥做手術吖嗎,你唔好咁小氣呷哥哥醋啦,姨姨都知你好錫哥哥,你今次好乖仔呢,姨姨錫晒你

    回覆刪除
  4. 餅餅又真係瘦左少少,
    唔緊要由今日開始同哥哥食多 D, 打多 D
    EE 日日都掛著你同發少架

    回覆刪除
  5. 肥餅, 你咪咁話ee禾啦
    禾見亞娘擔心亞哥嘛, 當然話題focus在亞哥度啦

    回覆刪除
  6. 餅餅乖,唔好呷醋啦

    回覆刪除
  7. Curious: be a good kid, eat well and sleep well. Be nice to Biscuit and parents ah

    Biscuit: Thank u for being a good kid. All the EE knows ga, dont feel bad. When Curious recovers, both of u can have lots of fun with parents lor... Cheer up... the sun is coming out....

    回覆刪除