2013年1月28日 星期一

$ 不是萬能

 
任憑你家財百萬 , 千萬 , 億萬 , 好多事情並不是 $ 可以攪得掂 , 越微少嘅事就更見艱難 !

Biscuit : 今夜一家都冇覺好瞓 , 阿娘因為哥哥唔肯食野又冇去過廁所而流淚 , 嗲嗲就不斷乪哥哥食 , 由嬰兒菜 , 乾濕乜野 d 輪流試 , 我就最忙果個 , 因為要執手尾 , 食到好飽呀 !
最後嗲嗲決定俾發少食開胃丸 + 止痛藥 , Curious lam 哂 d 汁 ....剩低 d 肉 .....
Curious  lam 完有番 d 力 , 而家半夜 3 點同嗲嗲玩 ball ball , 真係一個怪獸家庭 !

PS: 各位貓友 , 我都知大家好緊張 Curious 嘅病況 , 我巳 24 小時守候發少身旁 , 靜心觀察佢每一次細節與動作 , 一有時間就向大家報告 !


餅媽心裹感恩 , 感謝眾友支持 , 尤其是追看趙家發 blog , 長達 5 年嘅友好 ! 雖然餅氏一家不如尖東忌廉哥般出名 , 因為寫 blog 從不求名利 , 只想為愛兒做一個生活紀錄 !

餅媽心知 Curious 遇上一個劫 , 做娘親可以為他做 , 餅媽義然反觀地去做 , 只求 Curious 晤好辛苦 , 健康快樂 !


現是 Curious 看嘅 Dr.Mak , 太平道寵物診所 , 算是寵物界嘅養和 , Dr. Mak 亦是本地首位华藉獸醫 , 行醫超過 30 年 , 診所係一整 team 團隊 , 手術醫生 , 麻醉師 , 電腦掃瞄師 , X -ray 都由不同醫生負責 , 這隊團隊我都不相信 , 我也不知找那個醫生 !

何況餅發一直由 Dr. Mak 負責 , 對 2 兄弟病況都熟悉 , 我知道 Dr. Mak 建議 Curious 割膽 , 係對發少最好治療 , 放心將 Curious 交俾 Dr. Mak !
希望發少食多 d 野 , 才可打仗下去 .......

10 則留言:

  1. 發少你要叻叻,餅媽放心, 一定會事事順利

    回覆刪除
  2. 感到身受.
    餅媽放心, 有信心, 發少一定會完全康復
    餅媽努力加油努力加油

    回覆刪除
  3. 祝發少大步跑過,不用手術,!

    回覆刪除
  4. 我深信你一定會為發少揀最好既, 係呢個時候, 最緊要相信自己選擇!! 加油。

    回覆刪除
  5. 發少乖, 食多d野, 先有體力打扙架....

    回覆刪除
  6. 祝發少手術順利! 早日康復!
    餅媽同發少都要努力加油!

    回覆刪除
  7. 見到發少辛苦病病, 心很痛呢!
    希望你們一家能打贏這場仗!
    發少加油呀! 山區貓王全部支持你撐你架! 你要叻叻仔呀!

    回覆刪除
  8. 割左個膽有無後遺症? 剩係因為膽管發炎, 同日常生活習慣有無關先?

    回覆刪除
  9. 加油呀!祝早日康復!monpetit出左湯包,超市都有賣,成包都係湯黎既,得幾條肉絲,好似幾多味咁,或者買比餅試下啦!

    回覆刪除
  10. I didn't follow you blog .... Curious, add oil

    回覆刪除