2013年1月26日 星期六

發少要做手術

Curious : 今日又要覆診 , 不過好快 15 mins 到我 !


Curious : 不過快唔代表好事 , 係好大件事添 ......
DR.Mak 指 Curious 膽管炎 , 令 2 條管都窒 , 導致胰臟 , 膀肛 , 成組器管都發炎 , 所以 Curious 胃口變差 , 亦少去廁所 !
Curious 已經食左 2 個禮拜消炎藥 , 唔見有明顯好轉 , 唯有採取進手法 , 就係割左個膽 , 以防又再反覆發炎 ! 故此已 book 下星期二 , 全身麻醉做電腦掃描 , X - ray , 超聲波 , 驗血 , 整個全餐大檢查 , 才決定是否割膽手術 ....
另外鼻仔打乞次 , 初步否定貓瘟感染 , 鼻水浠而又窒左鼻 , 檢查後鼻腔內有野 , 待星期二麻醉後取出 , 化驗是否 Canser ??
 Curious : 唉 , 我阿娘聽完都冇哂心機 ! 今日嗲嗲生日 , 阿娘冇心情買禮物 , 嗲嗲話我晤駛做手術 , 就係最大嘅禮物 !

7 則留言:

  1. 希望發仔快D好返

    回覆刪除
  2. 乜咁大鑊呀!洗唔洗睇多個E生問清楚堅唔堅架?同埋我係FB岩岩SN左FD REQUEST比你!

    回覆刪除
  3. 唉吔,食咁耐藥都唔好,仲要做手術,好慘慘呀

    回覆刪除
  4. 等報告出才決定,祝發少早日康復!

    回覆刪除
  5. 祝嗲嗲生日,發少加油呀!! ee撑你呀,餅媽,我都贊成多個E生,,医生有時都是依書直說,

    回覆刪除
  6. 割咗個膽....貓咪日常生活, 有冇影響架....
    真係睇多個醫生, 攞多幾個advice好d喎

    回覆刪除
  7. 一定要做手術呀! 真慘慘!
    發少要加油呀! 祝發少早日康復!

    回覆刪除