2013年1月11日 星期五

好兄弟 -- 黐到實

Biscuit : 哥哥出嚟陪我 ,  Dr . Mak 今日有排等呀 ....




Biscuit : 真係唔 so 我 ? 咁我入嚟陪你 !




如是者 , 4 pm 等到 630 pm 就到




Biscuit : 唔好瞓 , 到我地 ....




Biscuit : 仲要等多 30 mins 嘅驗血報告呀 ....



Biscuit : 咁要晤要再入嚟陪你啫 ?



以上呢 part 係上星期驗血影 .....



Biscuit : 今日又要去睇 Dr.Mak ..... 多謝阿娘好帶協 ....



Biscuit Sunday 忍尿太耐 , 攪到尿道炎 , 果晚返屋企尿尿哎痛 ~~~~



前脕幫 Biscuit 抹 pat 見尿道口有條血絲 , 見到個仔尿尿哎 , 心痛 ing



結果今日的番去睇 Dr. Mak



確實係尿道炎 , 要吃 2 weeks 消炎藥 , 同尿道鬆馳 , 令佢易 d or ....
如果尿 or 成滴滴仔就要即刻返醫院 , 可能係尿晶石 , 所以要 check 住餅餅 d 尿



Biscuit : 你唔緊張大師 , 我就冇病 !


1 則留言:

  1. 餅 : 攪成你咁, 亞娘真係唔想架, 你唔好怪亞娘呀, 知嘛

    回覆刪除