2011年11月20日 星期日

發 Sir 惡哂 !

Curious : 我係警貓 9527 發 Sir , 奉命追查一宗貓毒品案 !






Curious : 肥仔呢 d 碎濕濕乜野嚟 !





Biscuit : 我阿娘俾我玩嘅玩具 .....






Curious : 肥仔學人吸毒仲籟阿媽 ?





Curious : 我而家刑事拘留呢個乳豬盒 , 返去做詳細檢查 !




Biscuit : 頂 , 差人大哂咩 , 借頭借路霸左我個新乳豬盒 !






Biscuit : 有片為證 , 我要告警貓濫權 , 去警察總部抗議 !

http://www.youtube.com/watch?v=shhgoCupkAI


8 則留言:

  1. wakkakak, 肥餅, 郁佢啦, 驚佢有牙!!!!

    回覆刪除
  2. Ee 幫妳淘支AK47 用槍fei佢Jack

    回覆刪除
  3. 發sir 9527, 你好似真係濫用職權喎, 見你係咁索...

    回覆刪除
  4. 乳豬盒?好搞笑

    回覆刪除
  5. 餅少,去警察總部抗議就得,咪自殘呀。警貓9527 發Sir ,你好似公私不分喎。

    回覆刪除
  6. 有貓警濫用職權喎

    回覆刪除
  7. 今次到b少比人蝦!

    回覆刪除
  8. 抗議還抗議, 千其唔好爬高爬底, 跳來跳去, 做危險動作要麻煩消防員救你噃

    回覆刪除