2011年11月13日 星期日

餅心如鐵




Biscuit : 咪以為買 d 爛臭鮮乾貓草 , 我就會認為阿娘唔偏心 !






Curious : 細佬呀 , 樣樣都係你嘅至愛零食喎 ?





Curious : 真係唔吼 , 阿娘又敗左 $ 77 .....





Biscuit : 唔 Like 咪唔 Like , 夠薑掉我出街 !


 


Curious : 細佬有魚仔乾呀 , 巧香 .....

 





Biscuit : 魚仔乾一樣可以唔要 ! 我要俾 d 顏色示威 !



Curious : 咁我想食一條得唔得 , 費事又同豆丁姨姨投訴 , 阿娘淨係錫我多 d ~




 

3 則留言:

  1. 餅少今次好堅持咁喎

    回覆刪除
  2. 肥餅, 你係咪講反話, '夠薑就掉亞哥出街'至啱呀, wakaaa

    回覆刪除
  3. 真係咁難食?餅餅您試一啖啦

    回覆刪除