2011年11月2日 星期三

灌頂儀式


Biscuit 隻手仔做乜 ?







Biscuit : 我幫哥哥灌頂加持 , 唔好嘈會走火入魔 !





Biscuit : ZZZZ xxxxx @#$%^&*  我淒 !  .......







Curious : 神棍餅 , 唔好攪攪震 ! 妖言惑眾 ......




 Biscuit : 我想哂吓張新床有幾舒服啫 !



12 則留言:

  1. 餅餅,你都hea得好騎呢吓喎

    回覆刪除
  2. 肥餅, 你幾時同ee罐頂咁呢, wakkkaa

    回覆刪除
  3. 灌頂... 笑C我...

    餅餅, 一早你個樣就知張床有幾C舒啦。

    回覆刪除
  4. hahaha.... 好好笑...做咩隻手伸咁出啫

    回覆刪除
  5. 邊有貓咁訓架
    wahahaha

    回覆刪除
  6. 似教宗祝福教徙多D

    回覆刪除
  7. 佢做緊空中推拿..

    回覆刪除
  8. Laughing and Ying Ying2011年11月5日 晚上10:02

    哈哈,神棍餅餅

    回覆刪除
  9. 睇嚟要叫聲Biscuit師父

    回覆刪除
  10. 施主...幫幫忙..我又要

    回覆刪除