2011年11月22日 星期二

串發生活


Curious : 做乜影我瞓覺 ?





豆丁冬甩餅家都有 , 不過冇人吼 , 豆 B 都唔知瞓得幾爽 !






Biscuit : 咪話我呀 , 你地知我瞓唔落冬甩架 !




Curious : 我鐘意瞓阿娘張被上 ......






Curious : 食飯都唔會走開 !




阿娘 : 梗係啦 , 床單被袋啱啱換左 , 發爺咪懶係大床度 !




Biscuit : 我好守規距 , 冇得彈我架 !










 




 




 




 




 



 

3 則留言:

  1. 餅媽妳唔鍾意貓地係妳床,陪妳一齊瞓嗎﹖

    回覆刪除
  2. 發少, 咁ge room service, 真係去邊樹搵, wakaka

    回覆刪除
  3. aiya~! 餅媽, 你spoiled Curious啦, 比佢在床上mummum! 餅媽曳曳

    回覆刪除