2011年11月11日 星期五

明玩你




早排仍住 Biscuit 唔開心 , 唔螺食唔玩按摩仔唔玩 Laser point , 天氣轉涼仲特登瞓廳 , 擺哂大款 , 唯有請豆丁與 Biscuit Ac 對話 ! 
 ( 勁準 -- 有晚 Biscuit 瞓左暖床 , 我驚發少凍咪搬餅餅去隔籬床 )

豆丁 : 餅餅,有咩唔開心話俾EE聽!

B : 阿娘偏心,只係怕阿哥凍

豆丁 : 點會呀,我見你床床舖得好高好舒服架?

B : 係,但佢個心唔係我到架


豆丁: 儍餅,你一悶悶不樂阿娘就叫我揾你啦,個心時時有你 !

B : (陰陰笑,好似知自己可以玩死你咁)





Biscuit : 你對我唔住 , 快 d 乪本少爺賠罪 !


 






Biscuit :我要開貓碟 !






Biscuit : 冇錯係呢隻 DVD !






阿娘 : 餅餅開左碟又走人 ........





Biscuit : 我轉位坐呢度 , 係咪唔俾呀 ?

 



阿娘 : 為左乪番個心乾寶貝仔 , 特登用 2 舊水買左個新枕頭 , 放落 Biscuit 張新床仔 , 俾佢

當墊仔用 , 似乎又晤領情 , 係咪想玩 C 個娘親 ?



 

5 則留言:

  1. 肥餅好識捉阿爹、阿娘o既心理,寶貝仔,被玩都無計

    回覆刪除
  2. 佢最近發現玩你係好好玩的!

    回覆刪除
  3. haha, dont be naughty la Biscuit.... if u keep on like that, u will loose your points gar la

    回覆刪除
  4. 餅媽比對仔食住, hahaaa

    回覆刪除