2011年11月4日 星期五

回到上古時

Biscuit : 爹娘都係敗家精 ! 暑假買左 2 部 Nokia X 7 艾瘋 , 又話買新機 !

 



X 7 用唔夠 3 個月 , 勁易 Hang 機 ! 最慘係內置電源 , 唔可以拆電當 re - boot !

星期日又 hang , 攞去 Nokia 維修部 , 話明 X 7 要有收據才整 ! 大佬呀我部行貨一開就知 , 等我揾得嚟天光呀 ! 心火勁燒 , 唯有等部機 d 電自已乾 , 咪又即刻正常番 !

愈想愈慶第 2 日 , 一次過賣哂 2 部 X 7 , 買番 d 冇咁多 fuction 嘅 3 G 機就算 , 反正艾瘋功能都用唔哂 !

打電話俾人刮到仲未夠 , 仲要俾人係 FB , chat room call 咩 , 我冇咁多時間 ...... 回到原始時代安全 d !



6 則留言:

  1. 咁高科技,我都唔識用

    回覆刪除
  2. 我仲用緊山寨雙卡雙待機咋.....不過都幾好用

    回覆刪除
  3. hahaha... sometimes technology is a blessing in disguise.... I'm still way behind. using Nokia 6220c gar

    回覆刪除
  4. 我用 cheap cheap 手機,,可打出打入就得喇 !

    回覆刪除
  5. 我只係識打出打入, heehee

    回覆刪除
  6. 唔識用仲好,唔使中手機毒!諗番起以前無手機年代,D人米又系咁過!

    回覆刪除