2013年8月2日 星期五

幸福少爺仔

Biscuit : 我有個細心嘅爸爸 ! 


Biscuit : 同一個超錫我地 2 兄弟嘅阿娘 ! 


Curious : 早排嗲娘瞓左 2 晚床褥 ! 連我都被迫瞓地下 ! 


 Curious : 阿娘想執好 2 間房  ! 改善一家生活環境 ....



Curious : 而家細房全部屬於我 , 冇哂 D 雜物膠箱 , 似番一間睡房 ! 

原希望 2 兄弟盡佔細房 ? 但只有 Curious 賞面肯瞓 ....



Biscuit 仍然要跟父母同房 


爸爸將電視機掛上床 , 令窗台更闊落 , 俾 Biscuit 多 D 空間 ! 


Curious : 我就耐唔耐捐入大床 , 張床成 5 呎闊 , 唔怕俾嗲娘整親 ! 



沒有留言:

張貼留言